6 daril za mojo družino #Blogmas 6

 Danes bom z vami delila nekaj idej za darila. Izbrala sem po dve ideji zase, za svojo mami in za očija.  

Zame 

1. Doma narejena vroča čokolada 

Sestavine: 

3 skodelice nemastnega mleka v prahu

2 skodelici sladkorja v prahu

1 1/2 kakava v prahu (jaz sem vzela kar navaden kakav, že sladek (zato sem dala manj sladkorja v prahu) 

1 ščep soli


Postopek: 

Vse sestavine dobro zmešamo skupaj. 

Za pripravo skodelice vroče čokolade: 

Dodajte 1/3 te mešanice za vročo čokolado v eno skodelico mleka ali vode. Premešajte, dokler se ne stopi. 

Tudi z vodo je zelo okusno, vendar pa je bolj okusna z mlekom. Iz tega recepta dobite za okoli 20 skodelic vroče čokolade. Najbolje je mešanico za vročo čokolado porabiti v roku treh mesecev.






Končni izdelek: 



2. Plišasta žival: 

Lahko je narejena doma ali kupljena. Velika ali majhna (za na ključe). 



Za mami: 

1. Obesek za ključe iz lepila (pištolica) 

Pripomočki: Pištolica, mini spenjač, peki papir in tisto iz DM za ušesa (za potisk na papir), bolj ravna podlaga za spenjač
Tu se vidi, da sem dala med dva papirja. 
To je končni izdelek. 


2. Pobarvanka in barvice 

Vem, da ni ravno doma narejeno, ima pa vsaj smisel. Moja mami namreč zelo rada barva pobarvanke in se tako sprosti. 


Oči: 

1. Album spominov

Postopek: 

Vzela sem tri liste papirja (iz tiskalnika) in jih prepognila na polovico (postrani). Torej sem dobila šest strani + 1 list za sprednjo stran, ki sem jo naredila kasneje. Potem sem po vseh površinah nalepila po dve do 3 slike, odvisno od velikosti. 

Sprednje in zadnje strani pa nisem polepila. Na sprednjo stran sem dodala misel, ki sem se je spomnila sama: Nikoli ne veš, kaj v prihodnosti te čaka, preteklost pa je zate vedno enaka. Pojdi v prihodnost, da boš od življenja še kaj imel. Dodala sem napis: vesel božič in srečno novo leto 2021. Zadnjo stran pa sem pustila prazno. 


Ja, imam majhen spenjač, ki je moj mini pomočnik. Res je zelo srčkan, kajne?

2. Knjiga 

Knjiga z naslovom Znajdi se bi bila za mojega očija popolno darilo, saj moj oči velikokrat reče ti dve besedi in mu je zato res pisana na kožo. 


To so ideje, ki so se meni zdele dobre. 

Mavrična Eva


Kje me še lahko najdeš:
FB: Karin Boom 
Insta: Karin Boom ali pa Mavricna_Eva_blog
Snap: Karinlove33
Spletna stran fb: Marična Eva blog + group
Mail: karla.orazem@gmail.com 


Komentarji