Inštrukcije!!!

Danes ti bom povedala svojo žejo, ki jo imam. Skratka, postalo mi je izredno dolgčas, zato sem se odločila, da ponudim pomoč tistim, ki jo potrebujete. Res rada pomagam ljudem in rada bi bila v teh kriznih časih vsaj malo koristna.

Kaj ponujam??

Ponujam pomoč pri učenju za osnovno in poklicno šolo (matematika, kemija, fizika, geografija, zgodovina ...). Snov mi lahko slikaš in pošlješ na e-pošto ali na facebook messenger. Z veseljem ti bom priskočila na pomoč. Moja pomoč je brezplačna. 

Pomoč pri službenih obveznostih: 

Če si v službi in potrebuješ pomoč pri vpisovanju podatkov ali pri katerih drugih administrativnih zadevah, ti bom z veseljem pomagala (npr. priprava poročil, delo s preglednicami, priprava predstavitev). Ta storitev je plačljiva, za ceno se vnaprej dogovoriva, ko poveste rok izvedbe. 


Karin Boom

Kje me še lahko najdeš:
FB: Karin Boom 
Insta: Karin bum ali pa Mavricna_Eva_blog
Snep: Karinlove33
Tik tok: Karinboom3
Spletna stran fb: Hobiji blog + group
Mail: karla.orazem.@gmail.com 


Komentarji