Najhujša stvar, ki sem jo naredila, kot otrok

 Danes bo objava smešna in kratka. Govorila bom o stvari, ki sem jo naredila v 2 razredu osnovne šole (imela sem 7 let). 

Ja ne morem verjeti, da sem takrat imela svojo najboljšo prijateljico. Živela je 5 minut peš stran od šole. Zato sem si sama vedno želela peš hoditi v šolo. Sama sem takrat hodila na avtobus, samo v šolo za nazaj pa sem bila v podaljšanem bivanju. Moja mami se je z učitelji tudi zmenila, da če bo z mano kar koli narobe (da bi zbolela, ali kaj podobnega) naj me pošljejo na avtobus in bom sama znala priti domov. To ni bistvo zgodbe mi, je bilo pa pomembno, zato sem povedala. 

V glavnem imela sem najboljšo prijateljico, s katero sva bili dobesedno ves čas pouka skupaj. V podaljšano bivanje je en dan prišel oče od moje najboljše prijateljice. Jaz sem se do njega vedla izredno grdo. Zakaj res mi ni jasno. Vsega, kar se spomnim od tistega dneva, je, bilo, da sem mu rekla nekaj grdih reči med njimi, da je: Neumen, zabit, prizadet ... gotovo sem izrekla še kaj, a se ne spomnim, vem pa, da niti slučajno ni bilo lepo. Ponavljam, ni mi jasno, zakaj sem to naredila. Vseeno tega danes ne obžalujem, ker je res bilo zabavno. 

To je bila moja najhujša stvar, ki sem jo naredila, kot otrok sploh ne morem verjeti, da sem tega bila takrat sposobna narediti. Ja no mogoče sem bila premajhna, da bi razumela vse te besede ( gotovo je bilo to). 

Bi tudi ti rad/a delila z mano, kako tako stvar pišeš v komentar!!!

Se beremo spet čez nekaj dni.

Karin Boom


Kje me še lahko najdeš:
FB: Karin Boom 
Insta: Karin bum ali pa Mavricna_Eva_blog
Snep: Karinlove33
Tik tok: Karinboom3
Spletna stran fb: Hobiji blog + group
Mail: karla.orazem.@gmail.com

Komentarji