2 obletnica moja revija

 Danes mineva 2 leti od kar sem začela pisati blog. Odločila sem se, da bo ta objava drugačna od drugih. 

Govorila bom o svoji reviji, ker pri njej rabim pomoč prostovoljcev. Ker se zavedam, da nisem pojedla vsega znanja sveta in verjamem, da bom na ta način dobila ljudi, ki bojo z mano v dobrem in slabem. 

Torej slogan, logotip ter ime revije že poznaš, če ne si poglej pod objavo o reviji. Takrat še ni bilo ravno znano o čem se bo revija sploh šla. 

Tema revije so najstniki, predvsem tu ciljam na punce in mogoče kakega fanta. Revija bi imela v vsaki številki svojo glavno temo (starši, droge, odnosi, alkohol, ...). Rada pa bi delala tudi svoje izkušnje s tem kako biti dober človek v tem našem "pokvarjenem" svetu. In morda zagotovo o tem kako narediti ustvariti nekaj iz nič (iz nič ustvarjam sedaj tudi sama, kasneje bom to delila naprej). 

Seveda lahko tudi ti napišeš kako objavo za mojo revijo, ali pa če se v tem vidiš in te to res veseli mi piši na moj gmail (ki je napisan spodaj) ali pa se javi v komentarje. 

Iščem ljudi, ki so mi pripravljeni pomagati pri: Oblikovanju (samega videza revije), fotograf/inja, lekotr/ica, pisanje člankov, rabim tudi kakega dektektiva (za raziskavo trga), pomoč pri pisanju poslovnega načrta, oblikovanje in izdelava spletne strani, nekoga, ki bi skrbel za objave na socialnih omrežjih, gotovo se najde še kaj. 

Zelo mi je pomembno, da tisti, ki se javi ima to delo res rad/a in dela iz srca. Če bi to počel zradi denarja pri meni hitro odpadeš, ker si res želim super ekipo, ki bo z mano tudi, ko bo res težko. Take ekipe so res najboljše. 

Se v tem vidiš?? (piši mi na gmail ali v komentar). Vesela bom vsakega, ki se bo javil. Lahko poveš tudi komu, ki ga zanima naj mi piše. Hvala!!!


Se beremo spet čez nekaj dni.

Karin Boom


Kje me še lahko najdeš:
FB: Karin Boom 
Insta: Karin bum ali pa Mavricna_Eva_blog
Snep: Karinlove33
Tik tok: Karinboom3
Spletna stran fb: Hobiji blog + group
Mail: karla.orazem@gmail.com

Komentarji