Moj dan 24.7.2021

 Danes bom opisala dan ki je meni bil še posebej všeč. V tem času je takih dni seveda veliko, a ta definitivno iztopa. 

Objava bo tokrat malo daljša kot, si vajen/a. Ta dan se je namreč zgodilo res veliko stvari in bi mi bilo škoda, da bi ga razdelila na 2 dela. 

Posnela sem tudi veliko slik. Skratka uživaj ob branju. 

Dan se je zame začel že ob 4:30, ko mi je zazvonila budilka in sem se zbudila. Večino sem pripravila že dan prej, a sem imela pijačo še v hladilniku. Potem okoli 5:15 se je zbudil tudi moj oči. K je sicer sam rekel, da se bo zbudil ob 4:30 no ni bilo ravno tako. 

S sabo sem imela še jopico in pa pahljačo in še par reči.  Seveda knjigo, nikoli ne vem kaj me bo pičilo in kaj mi bo pasalo početi. Okoli 5:40 sva se z očijem odpravila proti točki zbora odhod je bil ob 6:05. 

Oči je s sabo vzel še neko bundo/vetrovko, če bi slučajno bil dež in celo pot ni vedel kaj naj z njo. Eden je celo rekel "kaj pa veš mogoče bo pa v Bovcu sneg" sej ma prav. Sneg sredi poletja. 

Nato je le prišel še avtobus in končno smo šli na pot. 

Del poti sem poslušala muziko na MP3, drugi del poti pa sem brala tole knjigo, ki sem jo imela s sabo. 

V njej sem našla še ta stavek, ki sem ga tudi označila ne vem če se vidi. Piše pa: Pot do mojstrstva ni lahka. S tem stavkom sem tudi prenehala brati knjigo, saj smo ravno takrat postali priča nesreči. O njej malo kasneje. 

Pot nas je vodila mimo tega krasnega mostu Pod njim teče reka Soča. 
                                Slika razgleda, ki mi je všeč. 
                                                                                       Obožujem razglede. 
                                                        
                                                                    Tu je elektrarna na Soči.


 
                                                           Tu je že druga stran elektrane.




Tukaj pa je bila nesreča mi smo baje videli motorista, ki je šel mimo nas nas prehitel in ravno ta je bil udeležen v nesrečo. Trčil je namreč on in osebno vozilo (pol tovornjak). Voznik Tega osebnega vozila je bil pod uplivom alkohola in priznal je, da je sekal ovinek. Voznik motornega vozila pa je mogoče izgubil nogo in so ga morali odpeljati z helikoterjem. Motorist je bil Čeh. To pa je slika nastale kolene. Čakali smo skoraj 2h, da smo lahko potem odšli naprej proti Bovcu. Do tja je bila še dobra ura vožnje. 

Končno sam našla nekaj, kar je všeč očiju in ne vsebuje niti 1% alkohola, tudi meni je top pijača.

Tu je slika padalcev sem hotela iti tudi sama, a je bila prevelika gužva in predrago 60eur za 15 min pa bojim se višine. 

To mi je kupil/častil Marko iz Ljublajne, če si gledal ljudezen po domače od 2h let nazaj veš o kom govorim. Poleg njega pa je bil še Branko Cvek tudi iz Ljubljane oba sta lepo pohvalila moje piškote iz nebotičnika, ki sem jih spekla sama. Marko celo pravi, da mi bo za pogostitev vedno hvaležen. 
Tu sem ju prosila za sliko no smo, kar enako veliki. Tam pa sem srečala še enega iz LPD baje je očetov kolega, a ni bilo časa, da bi se slikali ker smo morali nazaj na avtobus. Ali, da gremo ali pa ostanemo tam. Seveda smo raje šli. Ker druga prevoza, kot avtobus nismo imeli. 

Potem sem postala spet malo lačna in sem šla na lov za eno prijatlejico iz Litije in kasneje ugotovila, da sploh ni prišla zato sem dobila nekaj hrane in se še malo najedla, Zakaj pa ne itak je ostalo ne bomo stran metali ane? To je bilo pred odhodom na avtobus okoli 13:30-14h.


Nato smo šli v Bovec, ker smo morali čakati 2h in pol cel čas smo bili v tem lokalu. Nekako je čas minil. Zanimivost o Bovcu: Leži na isti nadmorski višini, kot Ribnica.
Končno je prišel čas odhoda slikala sem iz avtobusa. Odhod je bil ob 17:30 in seveda je nekdo zamujal in prišel ob 17:40. 

                                                       To je slap slikan od blizu in daleč. 


                                                
                                                     Zanimiva gora ne vem kako se ji reče.








                                                                 Reka Idrica.


                                                               To je slika cerkve v Idriji.




                              To je čas, ko sem prišla domov in zleza v posteljo ter mirno zaspala.

Karin 


Kje me še lahko najdeš:
FB: Karin Oražem
Insta: Karin boom ali pa Mavricna_Eva_blog
Snep: Karinlove33
Tik tok: Karinboom3
Spletna stran fb: Mavricna eva blog + group
Mail: karla.orazem@gmail.com

Komentarji

  1. Pripravljena in zanesljiva naložba!
    Ponujamo individualne ponudbe posojil in dolgoročno financiranje.
    kontaktirajte nas: johanmarinus41@gmail.com
    Te ponudbe se gibljejo od 3.000 € do 1.500.000 € z zelo zanesljivo obrestno mero 2%. Za vaše finančne potrebe, morate plačati račune, kupiti hišo ali avto, nas kontaktirajte po e-pošti.
    kontaktirajte vas na: johanmarinus41@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pripravljena in zanesljiva naložba!
    Ponujamo individualne ponudbe posojil in dolgoročno financiranje.
    kontaktirajte nas: johanmarinus41@gmail.com
    Te ponudbe se gibljejo od 3.000 € do 1.500.000 € z zelo zanesljivo obrestno mero 2%. Za vaše finančne potrebe, morate plačati račune, kupiti hišo ali avto, nas kontaktirajte po e-pošti.
    kontaktirajte vas na: johanmarinus41@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar