Bolezen

 Ojla zbolela sem imam prehlad. Iskreno ne vem kdaj sem nazadnje zbolela 

Samo prehlad je kako vem da ni covid??

Nisem izgubila ne okusa ne vonja (vonj mogoče bom ker je prehlad vezan na nos in vonj) za zdaj ga nisem. 

Skratka naslednji mesec pride velika sprememba sem mislila, da bo že ta mesec pa se to nekako ni zgodilo, a nič hudega se bo pa mesec kasneje. Zato tudi ta objava ker že nekaj časa nisem nič objavila. 

Resnično sem upala, da se bo sprememba zgodila že ta mesec in mi je res žal, da se ni.

Da ne boš pomislil/a, da bom končala z bloganjem ne bom nikoli!!1

Naj pa še malo ostane skrivnost kaj se bo spremenilo mislim, da je res čas za spremembo. 

Kaj točno to je bom izdala v naslednji objavi do takrat pa drži pesti, da mi to čim prej uspe. Seveda pa tudi za to da se čim prej pozdravim. 

Vem da je objava malo kratka ampak res nimam veliko energije. 

Mavrična Eva



Kje me še lahko najdeš:
FB: Karin Oražem
Insta: Karin boom ali pa Mavricna_Eva_blog
Snep: Karinlove33
Tik tok: Karinboom3
Spletna stran fb: Mavricna eva blog + group
Mail: karla.orazem@gmail.com

Komentarji